Заданні на перыяд з 26.11.2020 па 05.12.2020 г.
Матэматыка
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
Дамашняе заданне |
|
Адзінка даўжыні метр |
Вымярэнне даўжынь прадметаў, вызначэнне лікавых значэнняў даўжыні. Перавод лікавых значэнняў даў- жыні ў адзінкі іншых найменняў. Складанне і адніманне вывучаных відаў. Рашэнне простых задач вывучаных відаў. Састаўленне задач па прадметным малюнку |
с. 93, № 1, 2 |
|
Замацаванне |
Чытанне і запіс двухзначных лікаў. Параўнанне лікаў і значэнняў вы- разаў; лікавых значэнняў даўжыні. Складанне і адніманне вывучаных відаў |
с. 95, № 1, 2 |
|
Састаўная задача |
Аналіз тэксту састаўной задачы, суаднясенне тэксту задачы з карот- кім запісам і схематычным чарця- жом, састаўленне плана рашэння на аснове граф-схемы, рашэнне задачы ў два дзеянні. Састаўленне задачы ў два дзеянні па кароткім запісе, абгрунтаванне кожнага дзеяння з дапамогай граф- схемы. Складанне і адніманне ў межах 100 (вывучаныя выпадкі). Рашэнне простых задач вывучаных відаў |
с. 97, № 1, 2 |
|
Гадзіна і мінута. Вызначэнне часу па цы- ферблатным гадзінніку з дакладнасцю да мінуты |
Вызначэнне часу па цыферблат- ным гадзінніку з дакладнасцю да мінуты. Рашэнне састаўной задачы. Складанне і адніманне ў межах 100 (вывучаныя выпадкі). Рашэнне простых задач вывучаных відаў |
с. 99, № 1, 2 |
|
Вызначэнне часу дня і ночы |
Чытанне паказанняў гадзінніка рознымі спосабамі: днём і ноччу, раніцай і вечарам. Складанне і адніманне вывучаных відаў. Работа з табліцай: састаўленне роў- насцей. Параўнанне лікавых значэнняў даўжыні. Рашэнне простых задач вывучаных відаў. Састаўленне і рашэнне адваротных задач. Вызначэнне даўжыні ломанай, па- будова адрэзка |
с. 101, № 1, 2 |
|
Састаўная задача |
Абгрунтаванне спосабу рашэння састаўной задачы з апорай на схе- матычны малюнак; састаўленне плана рашэння з апорай на граф- схему, рашэнне задачы ў два дзе- янні. Чытанне паказанняў гадзінніка рознымі спосабамі: днём і ноччу, раніцай і вечарам. Складанне і адніманне ў межах 100 (вывучаныя выпадкі). |
с. 103, № 1, 2 |
Чалавек і свет
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
Дамашняе заданне |
1. |
Дзікарослыя кусты |
уяўленні аб дзікарослых кустах, іх значэнні ў прыродзе і ў жыцці чалавека. Магчы распазнаваць кусты бліжэйшага наваколля па адметных прыкметах. |
Чытанне ткэксту параграфа. Адказ на пытаннІ |
Асновы бяспекі жыццядзейнасці
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
1. |
Бяспечнае асяроддзе дома.Табе даверылі ключы |
Правілы аховы дома ад чужых. Адрас і тэлефон-асабісты сакрэт. Ключы ад дома, спасаб іх захоўвання. |
2. |
Пажары ад гульняў дзяцей з агнём. Запалкі — гэта не забаўка |
Пажары,якія ўзніклі ад гульняў дзяцей з агнем.Вынікі такіх пажараў.Што трэба ведаць дзецям |
Выяўленчае мастацтва
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
1. |
«Роспіс апрацоўчай дошкі»(ДПМ) |
Аналіз наглядна-дыдактычнага матэрыялу па тэме ўрока (гутарка ці мультымедыйная прэзентацыя «Дэкаратыўнае абагульненне прыродных формаў (стылізацыя)»). Выкананне заданняў (у працэсе аналізу тэкставага і ілюстрацыйнага матэрыялу вучэбнага дапаможніка): «Азнаёмцеся з рознымі спосабамі стварэння дэкаратыўнай кампазіцыі аб'ёмнай кветкі»; «Разгледзьце і абмяркуйце ілюстрацыі з адлюстраваннем этапаў працы». |
Беларуская мова
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
Дамашняе заданне |
|
Зацвярдзелыя зычныя гукі |
Чытанне слоў з выразным вымаўленнем першага гука ў кожным слове. Параўнан- не вымаўлення гукаў [ц] і [ц’]. Характа- рыстыка гэтых гукаў. (Практ. 176, с. 82.) Аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне адрозненняў у перадачы на пісьме зац- вярдзелага гука [ц] і мяккага гука [ц’] (с. 82). Выразнае чытанне па ролях дыялогу. Зна- ходжанне ў тэксце слоў з гукамі [ц] і [ц’]. (Практ. 177, с. 82.) Чытанне слоў. Вылучэнне гукаў [ц] і [ц’] у словах. Спісванне з устаўкай прапуш- чаных літар і тлумачэннем выбару напі- сання. (Практ. 178, с. 83.) Выбарачнае спiсванне слоў з зацвярдзе- лымi зычнымi гукамi. (Практ. 179, с. 83.) Чытанне тэксту. Гутарка па змесце. Вус- ныя выказванні вучняў пра дапамогу птушкам зімой. Выбарачнае спісванне сказаў з устаўкай прапушчаных літар, тлумачэннем выбару напісання і пад- крэсліваннем літар, якімі абазначаны зацвярдзелыя зычныя гукі. (Практ. 180, с. 84) |
Практ. 181 |
|
Гукі [д] і [дз’]. Іх абазначэнне на пісьме |
Вымаўленне слоў парамі. Вылучэнне суадноснай пары гукаў па цвёрдасці/ мяккасці [д] — [дз’]. Спісванне з падкрэс- ліваннем літар, якімі абазначаюцца гукі [д], [дз’]. (Практ. 182, с. 85.) Аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне адрозненняў гукаў [д] — [дз’] (c. 85). Чытанне слоў. Знаходжанне ў словах гу- ка [дз’]. Спісванне з падкрэсліваннем дз з наступнай літарай. (Практ. 183, с. 85.) Аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне спосабаў перадачы на пісьме гука [дз’] (с. 86). Чытанне тэксту. Выразнае вымаўленне гукаў на месцы пропускаў у словах. Гутар- ка па змесце. Спісванне з устаўкай пра- пушчаных літар і тлумачэннем правапісу д, дз. Падкрэсліванне ў словах літар, якія пішуцца пасля дз. (Практ. 184, с. 86.) Змяненне слоў па ўзоры. Спісванне слоў з падкрэсліваннем складоў з гукам [дз’]. (Практ. 185, с. 86–87) |
Вывучыць правіла, с. 85–86; практ. 186 |
|
Гукі [д] і [дз’]. Іх абазначэнне на пісьме |
Чытанне сказа. Знаходжанне ў ім слоў з гукам [дз’]. Тлумачэнне правапісу е, ё — я, ь у словах. Запіс сказа пад дыктоўку настаўніка. (Практ. 188, с. 87.) Запіс назваў беларускіх гарадоў у ал- фавітным парадку. Падкрэсліванне ў сло- вах д, дз. Называнне гукаў, якія абазна- чаны гэтымі літарамі. (Практ. 189, с. 88.) |
Практ. 191 |
|
Гукі [т] і [ц’]. Іх абазначэнне на пісьме |
Вымаўленне слоў парамі. Вылучэнне суадноснай пары гукаў па цвёрдасці/ мяккасці [т] — [ц’]. Спісванне з падкрэс- ліваннем літар, якімі абазначаюцца гукі [т], [ц’]. (Практ. 192, с. 89). Аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне адрозненняў гукаў [т] — [ц’] (с. 89). Змяненне слоў па ўзоры. Іх запіс. Падкрэ- сліванне літар, якімі абазначаны гукі [т], [ц’]. (Практ. 193, с. 89.) Аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне спосабаў перадачы на пісьме мяккасці гука [ц’] (с. 90). Чытанне слоў з гукам [ц’]. Узаемакан- троль правільнасці вымаўлення слоў. (Практ. 194, с. 90.) Дапаўненне сказаў словамі для даведкі ў патрэбнай форме. Запіс сказаў з камен- ціраваннем. (Практ. 195, с. 90.) Складанне сказаў з асобных слоў. (Практ. 196, с. 91) |
Практ. 197 |
|
Гукі [т] і [ц’]. Іх абазначэнне на пісьме |
Чытанне сказаў. Вылучэнне гукаў [т], [ц’] у выдзеленых словах. Спісванне з падкрэсліваннем літар, якімі абазнача- юцца на пісьме гукі [т], [ц’]. (Практ. 198, с. 92.) Чытанне тэксту. Гутарка па змесце. Тлу- мачэнне правапісу выдзеленых літар у словах. Спісванне з падкрэсліваннем ц разам з наступнай літарай. (Практ. 199, с. 92.) Складанне сказаў з асобных слоў і іх за- піс. (Практ. 201, с. 93.) Чытанне і завучванне скорагаворкі. Яе запіс па памяці. (Практ. 200, с. 92.) Самастойнае выкананне вучнямі кан- трольнай работы |
Практ. 202 |
Беларуская літаратура
№ |
Тэмы ўрокаў |
Вучэбны матэрыял |
Дамашняе заданне |
1. |
Яраслаў Пархута. «Кропелька» |
Падбор прыказак, якія пады- ходзяць да сэнсу літаратурнай казкі. Падрыхтоўчая работа да па- драбязнага пераказу адной ча- сткі аўтарскай казкі па плане дапаможніка |
Падрыхтаваць падрабязны пера- каз адной часткі казкі Яраслава Пархуты «Кро- пелька» |
2. |
Ядвіга Бяган- ская. «Каму сказаць дзякуй». Абагульненне ведаў па раз дзеле «У свеце ветлівасці і дабрыні» |
Аналітычная і ацэначная гу- тарка па змесце на аснове вы- барачнага чытання. Вызначэнне асноўнай думкі апавядання. Адказы вучняў на пытанні і за- данні, якія змешчаны ў вучэб- ным дапаможніку пад рубры- кай «Правер свае дасягненні па тэме...» (с. 106–110) |
Чытанне і адгадванне народ- ных загадак (с. 105). |
3. |
Юрась Свірка. «З першым снегам!» |
Выбарачнае чытанне. Вылу- чэнне з твора карцін зімовай прыроды. Вызначэнне настрою, інтана- цыі і вобразных слоў, уласных адносін да героя верша. Рубрыка «Давайце абмяркуем тэму разам»: вуснае апісанне рэпрадукцыі карціны Аркадзя Пластава «Першы снег» на ас- нове пытанняў вучэбнага дапа- можніка (с. 114–115) |
Падрыхтаваць выразнае чытан- не верша Юрася Свіркi «З першым снегам!» |
Русский язык
№ |
Тема урока |
Учебный материал |
Домашнее задание |
1. |
Правописание сочетаний жи — ши, же — ше, ча — ща, чу — щу |
Выписывание из текста слов, вставляя про- пущенные буквы (Т., упр. 56) |
Упр.57 |
2. |
Правописание сочетаний чк, чн |
чк, чн (упр. 177).
Словарная работа. Усвоение произношения и написания слова карандаш |
Упр.181 |
Русское чтение
№ |
Тема урока |
Учебный материал |
Домашнее задание |
1. |
Ю. Ермолаев. «Два пирож- ных»; А. Барто. «Любочка» |
Выразительное чтение рассказа учителем в сочетании с приемом остановки чтения. Высказывание первичных оце- ночных суждений о героях. Фонетико-орфоэпические упраж- нения в чтении слов из текста рассказа (рубрика «Читайте пра- вильно»). Чтение рассказа учащимися вслух «по цепочке». Чтение развернутого пояснения значений слов в сноске. |
Прочитать самостоя- тельно стихотворение А. Барто «Любочка», ответить на вопросы после текста |
2. |
С. Михалков. «Фома» |
Выразительное чтение стихотво- рения учителем. Высказывание первичных оце- ночных суждений о герое. Фонетико-орфоэпические упраж- нения в чтении слов из стихотво- рения (рубрика «Читайте пра- вильно»). Чтение стихотворения учащими- ся по частям и первичное коммен- тирование. Чтение развернутого пояснения значения слова в сноске. Чтение слов под значком «Рус- ско-белорусский словарь». Анализ стихотворения в соче- тании с выборочным чтением (по вопросам и заданиям методи- ческого аппарата учебника). |
Подготовить вырази- тельное чтение стихо- творения С. Михалкова «Фома»; учащимся со слабыми навыками чтения под- готовить для вырази- тельного чтения только логический отрывок стихотворения (по ука- занию учителя) |